Aisea ua taofia ai la'u tala ile Olymp Trade? Auala e aloese ai

Aisea ua taofia ai la'u tala ile Olymp Trade? Auala e aloese ai
Latou te le poloka faʻamatalaga ona o tagata faʻaoga manuia i fefaʻatauaiga i luga o le tulaga ma maua se tupe mama. E tatau i le kalani ona faia ni gaioiga e solia ai tuutuuga o lana konekarate ma le tagata e faia fefaatauaiga.

Ole matou FAQ fou lea i luga o mafuaʻaga masani mo le motusia o pisinisi i le va o Olymp Trade ma se faioloa. O le ae mauaina foi fautuaga ile auala e toe maua ai lau teugatupe i luga ole tulaga.

O fea le amataga ma pepa e faʻatatau i fefaʻatauaiga i luga ole Olymp Trade?

E le mana'omia le fa'aofiina o fa'amaumauga a le tagata lava ia mo se fa'agasologa faigofie o le resitalaina ae e tatau i le tagata fa'aoga ona fa'amaonia ni fa'amatalaga taua fa'aletulafono se lua pe a fatuina se tala fou:
  • Muamua, e lipotia e le kalani o ia o se tagata matua.
  • Lona lua, na te talia aiaiga ma aiaiga a le kamupani.
E mafai ona e mauaina se lisi atoa o ia pepa i luga o lenei itulau.
Aisea ua taofia ai la'u tala ile Olymp Trade? Auala e aloese ai

Mafuaaga1: matua

O lo'o ta'u manino mai e tulafono e na'o tagata ua silia ma le 18 tausaga le matutua e mafai ona faigaluega. Ioe, e manaʻo tagata uma i tupe, ae i lenei tulaga, e te manaʻo e leiloa lau tupe teu ona o le polokaina nai lo le mauaina o se mea. A e lesitala, e te ioe ua e faitauina uma aiaiga. O le fuaiupu e faapea o tagata i lalo o le 18 e faʻasaina mai le galulue i luga o le faʻatauga faʻatau e tu naʻo ia iinei, mo le manino. Pe a taumafai e faaui i tua se tupe, o le a talosagaina e le kamupani se kopi o lau tusifolau, mai le mea e iloa ai pe fia lou matua.

Mafuaaga 2: Tele Faamatalaga

E taua le malamalama e tasi le tagata e mafai ona naʻo le tasi le teugatupe faʻatau.

Afai e te manaʻomia le resitalaina o se teugatupe i se isi tupe, poloka muamua lau teugatupe i le taimi nei ma le fesoasoani a le matou au lagolago ona fai lea o se mea fou.

Mafua'aga 3: fa'aogaina o fa'aletonu fa'apitoa

O le faʻaogaina o soʻo se faʻafitauli faʻapitoa, faʻaopoopoga le aloaia, faʻapipiʻi poʻo faiga faʻatautaia otometi (fefaʻatauaʻiga bots) e mafai foi ona iʻu ai i le polokaina o tala.

O lenei tulafono na faʻaofiina o se puipuiga, ona o ia gaioiga e masani ona iʻu ai i le leiloa o tupe a le faioloa. Matou te fautuaina oe e faʻaaoga meafaigaluega auʻiliʻili o loʻo maua i luga o le faʻavae ae le o le faʻaogaina o fuafuaga ma togafiti eseese.


Mafua'aga 4: fa'atupe se teugatupe e fa'aaoga ai le kata a se isi tagata/e-pepa tupe/isi auala e totogi ai

E mafai ona e fa'aogaina na'o le auala e totogi ai oe lava ia mo le fa'aputuina o lau fa'amatalaga tau fefa'ataua'iga. E le fa'atagaina le fa'aogaina o kata faletupe (pepa eletise) a lou to'alua, aiga po'o uo.

Afai e tatau ona tulaʻi mai le manaʻoga e faʻailoa le tagata e umia pepa poʻo lē e ona se atotupe faʻaeletoroni, e tatau i le kalani ona tuʻuina atu faʻamaoniga o ia e ona le mea faigaluega totogi. Afai e le faia e ia, o le a poloka le teugatupe.


Mafuaaga 5: o se taumafaiga e faʻataʻamilo i mafuaʻaga o loʻo taʻua i luga

O le tu'uina atu o pepa fa'akomepiuta pe a fa'amaonia lau teugatupe, fa'apea fo'i ma le fa'aogaina o le polokalame e fa'ata'amilo ai tapula'a, e ono i'u ai fo'i i le polokaina o tala.

Mafuaaga 6: na taumafai se tasi e hack i totonu o lau tala

Aisea ua taofia ai la'u tala ile Olymp Trade? Auala e aloese ai
E mafai e la matou 'au'aunaga tau puipuiga ona poloka lau tala ina ia leai se tagata ulavavale e mafai ona maua. O lo'o i ai le tele o auala fa'afefe, ae o le malosi fa'amalosi o le filifiliga sili lea ona taatele.

Afai ua fa'aaisa lau tala ona o lea mafua'aga, e mafai ona tatala pe a uma ona fa'ailoa e le matagaluega a le KYC le tagata o tausia.


Mafua'aga 7: fefa'ataua'iga mai atunu'u e le o fa'agaioi ai le Olymp Trade

O tulafono a nisi atunuu e le faatagaina ai le kamupani e galue i totonu o latou teritori.

O le lisi o nei atunuu e aofia ai: Gibraltar, le Isle of Man, Guernsey, Jersey, Ausetalia, Kanata, Amerika, Iapani, Ausetalia, Peleseuma, Bulgaria, Croatia, Cyprus, Czech Republic, Tenimaka, Estonia, Finelani, Farani, Siamani, Eleni, Hanikeri, Aialani, Iceland, Italia, Isaraelu, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Malta, Netherlands, Nouei, Niu Sila, Polani, Potukale, Romania, Rusia, Slovakia, Slovenia, Sepania, Suetena, Suitiselani, Peretania.

So'o se gaioiga i lau teugatupe i nei atunu'u e ono o'o atu ai i se poloka.


O se talafatu: poloka ona o le tele o tupe maua

O le mauaina o tupe mama tele e le mafai ona taitai atu i le polokaina o teugatupe. O le Olymp Trade e fiafia i le maualuga o gaioiga a ana tagata faʻatau ma lo latou manuia, lea e masani ona faʻamaonia e faʻasalalauga faʻasalalau i le faʻalapotopotoga a le aufaioloa a le kamupani.

Matou te faamanatu atu ia te oe o Olymp Trade o se vaega A sui o le International Finance Commission (FinaCom) talu mai le 2016. O le sini autu a lenei faalapotopotoga o le fesoasoani lea i le puipuia o aia tatau a le aufaioloa.
Aisea ua taofia ai la'u tala ile Olymp Trade? Auala e aloese ai


O le a le mea e tatau ona ou gauai i ai?

A uma ona poloka se tala, Olymp Trade e lafo i taimi uma se faʻamatalaga i-meli i le tuatusi resitala. O ia fa'amatalaga e na'o le imeli pisinisi a le kamupani.

Afai na e mauaina se fe'au poloka mai se tuatusi masalomia pe ala mai i le avefeau, aua le kiliki so'o se sootaga i ia fe'au. Asiasi i le Olymp Trade website ma siaki le tulaga o lau teugatupe. Atonu na osofaʻia oe e tagata taufaaleaga.

Afai e tula'i mai ni masalosaloga, fa'afeso'ota'i le vaega lagolago a le Olymp Trade. O lo'o iai fa'amatalaga fa'aonaponei a le au fa'apitoa o lenei matagaluega e uiga i le tulaga o lau teugatupe.


O le a se mea e tatau ona ou faia pe afai ua poloka la'u teugatupe?

Matou te fautua atu e te fa'afeso'ota'i le 'au'aunaga lagolago fa'apitoa e iloa ai le mafua'aga o lenei mea. E tusa ai ma faʻamaumauga, o le toʻatele o tagata faʻatau a latou teugatupe ua poloka, e tatau ona uia nisi o auala aloaia e toe faʻaleleia ai. O nei faiga e aofia ai faʻamaoniga poʻo se talanoaga telefoni ma se tagata faigaluega Olymp Trade.

Afai e te manatu na poloka lau tala i se mea sese, fa'amolemole fa'afeso'ota'i la matou 'au lagolago .


Aotelega

Broker Olymp Trade e le tapunia le avanoa i se teugatupe e pei lava o lena, e iai lava le mafuaaga lelei mo lenei mea. Masalo mai lou manatu, e le taua ma e le mafai ona taʻitaʻia ai se filifiliga mataʻutia, ae o le kamupani e mautinoa lava e iai mafuaaga mo lenei mea. E fautuaina e te suʻesuʻeina ma le totoa vaega uma o le maliega ma i le faagasologa o galuega ma tausisia manaoga o le kamupani ma pulega faʻatonutonu a lou atunuu.
Thank you for rating.